Як правильно вибудувати маркетинг на час пандемії?
Через кризу та епідемію плани та стратегії, які розроблялися на 2020 рік втратили свою актуальність. Планувати необхідно з нуля, з врахуванням швидкості змін та нового контексту.
Найгірший сценарій – затаїтися та спостерігати за розвитком подій. Сьогодні ми вже перейшли у той стан, коли зрозуміло «Так, як раніше, - не буде». Необхідно переосмислити свою бізнес-модель, передивитися портфель послуг та починати рухатися в нових реаліях.
І звичайно, як завжди, ключову роль у період змін та нових запусків відіграє маркетинг. Ситуація ускладнюється тим, що ми живемо в умовах вкрай обмежених бюджетів.
Як малому та середньому бізнесу побудувати маркетинг в нових реаліях та які інструменти сьогодні реально працюють, розберемо на майстер-класі «Маркетинг з мінімальним бюджетом» 14 і 15 вересня.
На кого розрахований майстер-клас?
Власники та керівники середнього й малого бізнесу, спеціалісти з маркетингу в пошуку малобюджетних інструментів просування в інтернеті.
Що Ви отримаєте в результаті майстер-класу?
• Опануєте сучасний підхід до сегментації клієнтів та основних елементів стратегічного маркетингу малого бізнесу;
• побачите на практиці як можна створити сучасний сайт за 1 вечір безкоштовно (за допомогою Tilda);
• дізнаєтеся про тренди та антитренди маркетингу;
• побачите на конкретних кейсах як виглядають автоворонки в месенджерах ;
• отримаєте чек-лист оптимізації відео та просування на YouTube;
• засвоїте 10 інструментів малобюджетного маркетингу, що працюють.
Тренінг проводить
Светлана Насирова - PHD, сертифікований бізнес-тренер, бізнес-консультант з маркетингу та розвитку бізнесу, експерт практик в сфері створення маркетингової стратегії,
Керівник Асоціації консультантів для Бізнесу "АКБ".
Вартість участі- 480 грн.(вкл.ПДВ)
для членів ТПП 360 грн.(вкл.ПДВ)
Контактна особа: