Тел./факс: (048) 740-82-01
Тел. (067) 451-21-87 
м. Одеса, вул. Базарна, 47

Бізнес-діалог 6.0 за темою: «Маркетинг територій, як інструмент управління репутацією країни, міста, бізнесу»

14.09.2020

У прямій трансляції в Facebook для представників МСБ, топ-менеджерів та інших бажаючих був проведений Бізнес-діалог 6.0


Сьогодні на сторінці Facebook Одеської регіональної торгово-промислової палати був представлен
Бізнес-діалог 6.0 за темою: «Маркетинг територій, як інструмент управління репутацією країни, міста, бізнесу»

Наш спікер Іван Ліптуга – Президент Національної Туристичної організації України, Засновник Асоціації «Туризм Одеси»; Продюсер туристичного брендингу Одеси; Член президентської ради Всесвітнього клубу одеситів.

Основні питання:

1) Що таке маркетинг територій? Інвестиційний, туристичний, експортний, подієвий;
2) Внутрішньо-міський маркетинг. Дизайн міського середовища. Соціальна реклама. Діалог з жителями;
3) Маркетинг туристичних дестинацій. Консолідація і нетворкінг. Знання. Якість. Промоушн.
4) Критерії корпоративної соціальної відповідальності стейкхолдерів.

Також Іван Ліптуга поділився якісними, унікальними джерелами для широкого ознайомлення з маркетингом: Філіп Котлер: «Хаотика: управління та маркетинг в епохі турбулентності»; «Маркетинг місць», «Маркетинг менеджмент» та Крістофер Александер "Мова шаблонів".


Інтерв'юер бізнес-діалогу Олександр Балог – к.е.н, PhD, керівник Центру підтримки бізнесу, Консультант Центру бізнес-освіти Одеської регіональної торгово-промислової палати.

Нагадуємо, що Бізнес-діалог було організовано Центром бізнес-освіти Одеської регіональної торгово-промислової палати.

Для повторного перегляду діалогу перейти за посиланням: https://www.facebook.com/OdessaRCCI/videos/446348156299190/

Теги:Бізнес, Можливості, Рекомендації, Маркетинг, Управління, Країна, Стратегія

Анонси

Останні новини

Більше новин