Серед основних запитів підприємців, які надходять до Мережі координаційних центрів підтримки бізнесу, - допомога у пошуку нових ринків збуту, налагодження ділових контактів в Україні і за кордоном.
Найбільш ефективні способи організації прямих торгових контактів:
Торгово-промислова палата України тарегіональні ТПП мають багаторічний досвід організації таких заходів для українських компаній.
Відвідавши країну з діловим візитом, можна побачити і відчути всі особливості місцевого бізнесу, ознайомитися з традиціями ведення торгівлі, побачити культуру країни, уподобання споживачів тощо.
Бізнес-місії є важливим інструментом при налагодженні торгово-економічних контактів між країнами. Бізнес-місія – це організований захід, який пов’язаний з проведенням переговорів представників українських ділових кіл з потенційними зарубіжними партнерами з метою початку зовнішньоекономічних проєктів.
Як перевірити, чи готова ваша компанія до участі у діловій місії?
Рекомендуємо такий чекліст:
Участь у виставкових заходах – ефективний маркетинговий інструмент, який дозволяє підприємству:
Критерії, які необхідно врахувати при підготовці до виставки:
Участь у виставці надасть вам можливість:
Для більш детальних консультацій щодо підготовки до участі у ділових поїздках, бізнес-місіях, виставках звертайтесь до Мережі координаційних центрів підтримки бізнесу. Ми завжди на зв’язку з вами!
Телефон нашої «гарячої лінії»: (044) 334-64-13 (вартість дзвінків згідно з тарифами оператора).
Довідково:
Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» створена Івано-Франківською, Донецькою, Запорізькою, Одеською, Сумською, Харківською ТПП і Торгово-промисловою палатою України.
Проєкт реалізується в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.