В структурі експертних послуг для бізнесу, які традиційно надають Торгово-промислові палати в Україні, вагоме місце займають послуги, пов’язані з реєстрацією торгових марок.
Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу, створена як Консорціум регіональних палат і ТПП України, рекомендує вже на етапі планування бізнесу ставити завдання реєстрації торгової марки.
Як зробити продукцію відомою? В більшості випадків споживачі будуть впізнавати товар за пакуванням, назвою бренду або логотипом. Це означає, що саме ці елементи повинні бути такими, що запам'ятовуються, унікальними, асоціюватися тільки з певним товаром.
Отже, серед основних переваг реєстрації торгової марки можна виділити такі:
Торгові марки, або знаки для товарів та послуг у термінах Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», є найбільш розповсюдженими об’єктами права інтелектуальної власності. Наразі в Україні зареєстровано понад 300 тисяч торгових марок.
Право на реєстрацію власної торгової марки має будь-яка фізична або юридична особа, їх об`єднання або правонаступники. Реалізація цього права засвідчується відповідним охоронним документом – свідоцтвом, яке видається від імені держави.
За більш детальними консультаціями щодо патентно-ліцензійних послуг звертайтесь до Мережі координаційних центрів підтримки бізнесу.
Телефон нашої «гарячої лінії»: (044) 334-64-13 (вартість дзвінків згідно з тарифами оператора).
Ми будемо раді відповісти на ваші питання!
Також нагадуємо, що 13 жовтня відбувся майстер-клас від Мережі координаційних центрів для бізнесу на тему: «Від торгової марки – до бренду: будьте впізнавані та успішні».
Експерткою зустрічі виступила директорка департаменту експертизи та сертифікації походження Донецької ТПП, менеджерка з питань інтелектуальної власності Людмила Степаненко.
Відеозапис ви можете переглянути за посиланням:http://surl.li/dqdfh
Довідково:
Мережа координаційних центрів підтримки бізнесу «Разом до відновлення» створена Івано-Франківською, Донецькою, Запорізькою, Одеською, Сумською, Харківською ТПП і Торгово-промисловою палатою України.
Проєкт реалізується в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.